donderdag 29 september 2011

Foto's

Net tussen de middag komt de kleine meid met haar kapkop (nou ja zo'n hoofd op een steun waar ze mee kan stoeien met het haar etc.) naar beneden en haar fototoestel.
Zo zegt ze, ik haar even mooi maken en dan maak ik een leuke foto ervan...

Ik grinnik en haal direct haar toestel maar even leeg, want ze maakt werkelijk over een foto van waar je maar een foto van kan maken. Geweldig hoor, om zo haar beleving te zien.

Ze kan er ook kaders omheen zetten of er rare gezichten van maken, af en toe als ze weer eens zo'n foto bui heeft hoor ik d'r dan ook grinniken en zeggen pas als alles klaar is mag je de foto's zien. De meest fraaiste dingen komen er dan tevoorschijn.

Ik wil er een paar delen met jullie.....

nieuwe schoenen

 paardjes


een boekje...

Je kan het zo gek niet bedenken....ik bewaar ze allemaal en als ze later groot is krijgt ze een dvd mee met haar eigen kunstwerken!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten