maandag 26 september 2011

Maandagdingendoendag……

Is het alweer maandag,  de dagen vliegen voorbij.

Gisteren heerlijk dagje thuis, mijn zoon met een vriendje aan het spelen en ik met de kleine meid eendjes voeren…blijft altijd een leuke bezigheid, zeker met de grote zwanen erbij. Die zijn inmiddels net zo groot als de ouders. De kleine meid vind ze ook fascinerend….maar weet ook heel goed dat je er met een grote boog omheen moet lopen. Vind ze dan toch altijd ook wel weer wat eng die grote beesten.

Vandaag alle wasjes al weggewerkt, het weer werkt prima mee, dus alles is droog. Straks nog even het laatste beetje van de lijn en klaar zijn we weer. Voor zolang het duurt tenminste….heb toch altijd het gevoel met de was dat het nooit ophoudt.  Iedere denk ik zo wasmanden leeg, was schoon en ik draai me om en…………..jawel er ligt alweer wat in.

Nou ja, ik klaag niet hoor, ben allang blij dat ik een wasmachine heb en het niet meer met de hand hoef te doen zoals het vroeger ging…


1 opmerking:

  1. Lekker met z'n allen op het bleekveld ;-). Ik ben ook erg blij met wasmachine en droger en mooi weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen