dinsdag 4 oktober 2011

Rennen en vliegen!

Na 3 dagen achter elkaar werken dacht ik dat het wel even weer rustig zou worden...

Nee hoor, vergeet het maar! Vanochtend extra vroeg eruit omdat er natuurlijk schoolzwemmen was en de klas van mijn dochter als eerste aan de beurt is, dus om 8 uur op school zijn...

Daarna onze neuzen gestoken in het keuzeplan van het werk, maar dat moeten we eerst nog maar eens goed uitzoeken, gelukkig hebben we nog 12 dagen de tijd daarvoor. Toen werd het weer rennen en vliegen naar school, manlief moest weer werken, dus alles voorzien van eten, naar binnen werken en weer naar school toe.
Daar bedacht de kleine meid, dat ze niet zoveel zin had en toch weer liever mee ging naar huis. Nou niks mis mee, maar ja, kindjes van bijna 7 moeten toch echt naar school toe...
Om kwart over 3, wat vliegt de tijd,( waarin ik overigens nog werd gebeld door het werk of ik morgen een paar uur extra wilde werken vanwege ziekte, welja, geen probleem ik ben er!! En na drie kwartier werd ik weer gebeld er was een betermelding dus het was niet meer nodig...Hoera!! ik kon weer wat minder stresserig zijn), de kinderen dus weer gehaald en naar huis gegaan. Lekker wat gedronken, en appeltjes met druiven gegeten, daarna snel in de sportkleding en naar taekwondo toe.

Dus nu zit ik heel even, om een blogje te schrijven terwijl de minischnitzeltjes van de lidl in de pan liggen en daar doen we straks lekker frietjes bij met appelmoes, want daarna word het weer heel snel douchen, kinderen blijven bij grote zus...(had ik dat al verteld?? ik heb nog twee leendochters van mijn man) en ik moet naar school voor de informatie avond...gelukkig is manlief er op tijd weer die vangt de kids op en brengt ze in bed...en dan hoop ik ook dat ik een beetje op tijd thuis ben zodat ik dan nog even lekker rustig kan zitten.....

Over de rest van de week heb ik het nog maar niet, want ook dat gaat in rap tempo door allemaal!! Helaas moet ik onderstaand bord dan ook negeren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten