zondag 4 september 2011

Naar huis

Eindelijk op weg naar huis. Ben al vanaf vanochtend 4 uur onderweg, heb gewerkt en ben blij dat het er op zit.
Ik reis altijd met de trein naar werk, niks mis mee. Behalve....ja als er werkzaamheden zijn. Dan moet ik een stuk met de bus. En dat gaat ook prima, maar wat dat betreft ben ik ook een echte nederlander....ik wil niet met de bus en allemaal moeten overstappen :-).
Ik wil als ik klaar ben met werken zo snel mogelijk naar huis...en normaal die ik er  ongeveer drie kwartier over, en geloof me die vliegen voorbij als je met de intercity reist. Maar vandaag doe ik er een keer zolang over!
Wat een klaagzang....moet er wel  een beetje om lachen eigenlijk. Ik werk de hele dag tussen reizigers en vertel altijd met een glimlach dat het best meevalt en je zo nog eens de rit via een andere weg ziet, of dat je lekker kan genieten terwijl je zelf niet hoeft te rijden. Nou ja, wel  duizenden redenen dat het wel meevalt en gelukkig niet iedere dag voorkomt. (alhoewel het sinds wel zo lijkt alsof het altijd zo moet zijn als jij reist)
En als ik dan zelf weer dit heb reageer ik precies zo...haha...
Dus kop op! Nog een klein stukje en we zijn thuis, het valt best mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten