maandag 12 september 2011

Kamp!

Nou dan was het vanmorgen zover!
2 tassen mee naar school, een voor de slaapzak en kussen en de andere met schone kleding. Mijn kereltje op schoolkamp.
Ontbijt ging er al bijna niet in, minder dan de helft was opgegeten. Vol zenuwen zat ie en ik niet minder. Heb je er zin in?? Waarom niet mam....nou dat was wel erg onverschillig voor zijn doen.
Mam weet wel beter, maar niet teveel aandacht aan schenken anders verandert ie misschien van gedachten en wil hij niet eens meer mee.

Eenmaal op school toch nog een klein knuffeltje, spullen onderin de bus en meneer stapt met nog een kleine aai over zijn bol, een oppepper van papa en een vette knipoog van mij in de bus.

Daar zit ie dan, niet goed wetend hoe te doen...Maar af en toe toch maar even wat zwaaien, en dan gaan de deuren dicht van de bus, een harde toeeeeetttttt van de chauffeur en daar gaan ze....iedereen zwaaien en sommige moeders, waaronder ik blijven toch wat beduusd achter...

Gelukkig komt hij woensdag alweer terug, ik kan niet wachten totdat het zover is!!! Nog 2 nachtjes slapen....:-)


3 opmerkingen:

  1. en ik lees het op dinsdag...hoe is het met mama?
    Nog 1 nachtje slapen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met mama gaat het goed hoor....gelukkig nog 1 nachtje ben zo benieuwd hoe het gaat..

    BeantwoordenVerwijderen