zaterdag 10 september 2011

Te snel............

Nog 2 nachtjes en dan gaat mijn kleine mannetje voor het eerst op schoolkamp. Drie dagen / 2 nachten is hij weg, en om eerlijk te zijn, ik vind het vreselijk!

Doe hartstikke stoer tegen hem, hoe leuk het allemaal wel is.  Maar diep in mijn hart….auw.

Hij heeft normaal gesproken ook last van heimwee, maar hij is stellig deze keer. Hij gaat 2 nachten weg, maar heel dapper zegt ie, het word superleuk mam. We gaan een kampvuur doen, verhalen vertellen, en de bonte avond..Ze hebben al een toneelstukje bedacht.

 Maar hij zit nog maar in groep 5, groep 5 gaat al op schoolkamp. “Vroeger” gingen we pas op schoolkamp in groep 8 en daarna op de MAVO. Maar niet in de 3e klas van de lagere school. 

Ja tijden veranderen, dat weet ik ook wel, maar de kinderen moeten zo vroeg groot worden. En dat gaat voor mijn gevoel allemaal te snel……….Morgen maar verder de tas inpakken en maandag zijn knuffel erin en de tandenborstel en dan op reis……..


3 opmerkingen:

  1. O brr mijn mannetje zit ook in groep 5 moet er niet aan denken dat ie nu al op schoolkamp zou gaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor zoon: heel veel plezier! En voor mamma: toch een beetje... sterkte ermee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor de reacties...
    het lukt me soms niet om er weer een reactie op geven vandaar wat laat af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen