woensdag 7 september 2011

Wat een wind!

Goedemorgen!!

Ben al een tijdje op, even wat mail verzonden en mannetje naar het werk gebracht. Want wat een weertje zeg! Het is compleet herfst.

Het heeft flink gewaaid vannacht en nog een paar beste hoosbuien erbij. Je weet bijna niet meer wat je aan moet trekken. Zomerjas/ winterjas, trui/ t-shirt, zelfs de kinderen weten er geen eind meer in.

Vandaag gelukkig woensdag, en hoeven de kinderen maar een halve dag naar school. Dus maar 1x heen en weer en niet zo rennen en vliegen. Moet er echt weer verschrikkelijk aan wennen. Meer ook nog omdat de jongste eerder vrij is in de ochtend dan de oudste. Daar nog maar wat op bedenken, want de weg naar school is er niet beter op geworden.

Men heeft besloten om er maar een buslijn langs te laten gaan, en ik heb ze nu 2 dagen een paar keer zien rijden en  kan niet zeggen dat ik er erg blij van word. Ze "crossen"met een flink tempo langs het smalle fietsstrookje heen en ik vind dat best link met al die kinderen. Dus moet mijn gedachten er nog maar eens over laten gaan of ik hem wel of niet alleen terug ga laten fietsen. . ..

Nu eerst iedereen verder uit bed trommelen en de ontbijtjes klaarzetten, dan kunnen we er weer tegenaan vandaag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten