zondag 18 september 2011

Regenachtige zondag...

Inmiddels is het alweer zondag, merk dat de dagen weer voorbij vliegen. De eerste 2 schoolweken zitten er ook alweer op.

Afgelopen donderdag is de kleine meid op schoolreisje geweest, die vond het ook schitterend. Met de bus een dubbeldekker nog wel, zoooo cool mam!! Ja mam kon haar helaas niet uitzwaaien dat deed papa, maar ik was er wel om haar weer te halen. Wat een enthousiasme, zo leuk vond ze het!

Vrijdag was het een beetje een ren en vlieg dag, ik eerst heel vroeg werken, en mannetje halverwege de middag. Dus kwamen we elkaar pas s’avonds weer tegen. De kinderen hadden allebei sport vrijdagavond, dat is sinds kort verplaatst naar het kleine winkelcentrum hier. Dus kon ik gelijk wat boodschapjes doen. Heb mezelf verwend met de nieuwe flow agenda.

http://www.flowmagazine.nl/2011/09/09/a-star-is-born hier kan je zien hoe hij eruit ziet. Moet zeggen hij was wel duur (is persoonlijk hoor), €19,95, maar ik ben van mening dat ik heel af en toe wel eens een keer wat echt voor mezelf mag kopen. Ben ook dol op die losse dingetjes die erbij zitten. Ben sinds anderhalf jaar ook geabonneerd op de flow, en kijk er toch iedere keer wel weer naar uit!

Gisteren gewinkeld met het hele gezin, bijna 2 uur in C&A aanwezig geweest, want ja er moesten toch echt nieuwe herfst/winterkleren komen, want de spruiten waren behoorlijk gegroeid. En ik trof het, 2e halve prijs bij de kinderkleding! Dan weet je het wel hè..zelf alles maar even bij elkaar gelegd,want het gold natuurlijk alleen voor de goedkoopste en even de kassajuf geïnstrueerd dat het al prijs bij prijs lag hahahaahhaa…Voordat ze van start ging. Toen moesten er ook nog nieuwe schoenen komen voor allebei, voor de oudste was dat zo gebeurd, maar toen de jongste nog. Die wilde met alle geweld lelli Kelly laarzen. Weet niet of je ze kent, maar het zijn zwarte met beenwarmers erover heen. Kwam er in de winkel achter dat er zelfs nog een hakje onder zit en dat ze wel erg duur zijn pfff…

Ze heeft ze aangehad en natuurlijk vond ze ze geweldig maar toen ik haar er op zag lopen was het toch echt geen gezicht. Kom op zeg, bijna 7 en dan een hakje..no way! Dus verder gezocht en geslaagd bij een andere winkel hele leuke lichtgrijse laars die wel lief was voor moeders portemonnee… Oma had ik al gebeld of die zwarte beenwarmers zou willen breien. Geen probleem, dan maak ik er zelf mooie gekleurde vlindertjes op en het zijn net lelli kellys. Geweldig toch. Als ze klaar zijn zal ik weleens een foto plaatsen, maar kan even duren omdat opa en oma nog heerlijk in Frankrijk zitten!

Ik brei er maar een eind aan, omdat er straks thee-visite komt…

Fijne zondag verder allemaal!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten