vrijdag 23 september 2011

Geluksvogel!

Wat een geluksvogel ben ik toch eigenlijk ook...werd van de week gebeld door de planner of ik volgend weekend wilde werken i.p.v. dinsdag en zaterdag. Dan was ik 8 dagen vrij.
Nou daar hoefde ik niet zolang over na te denken, en het word nog mooi weer ook! Wat wil ik nog meer...En over 4 weken is het alweer herfstvakantie en ook dan ben ik weer vrij...heerlijk!!

Moet alleen nog gaan bedenken wat voor hapjes ik moet gaan maken voor mijn mans verjaardag. Die word 50 op 10 oktober, en ik wil dan eigenlijk niet de standaard kaas en worst hapjes doen maar wat anders. Ben er wel niet zo heel goed in, maar er moet vast wat simpels te bedenken zijn. Heb nog wel eventjes, maar goed voor je het weet is het alweer zover...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten