maandag 19 september 2011

Lekker!!

Wat een dag vandaag, werd helemaal vrolijk van het zonnetje ondanks dat het vanochtend zo verschrikkelijk koud was...Brrrr mocht wel bijna handschoenen aan op de fiets.

Met twee verschillende uitgaanstijden van school s'ochtends hebben we besloten dat de oudste alleen naar huis fietst om 12 uur. En dan gaat prima, ik zorg dan dat het eten allemaal klaar staat zodat hij zo aan kan schuiven. Af en toe eten we warm tussen de middag omdat manlief dan s'avonds of s'middag moet werken en dan heeft iedereen de warme hap weer binnen. Wel zo prettig en gemakkelijk s'avonds.

Vandaag was het dan bloemkool met aardappelen en een cordon blue. Lekker hoor, ze hadden de bloemkool in de aanbieding bij AH, wil eigenlijk wel paar meer halen om in te vriezen. Maar op een of andere manier is het net snot als ik het weer uit de vriezer haal. Terwijl ik toch echt maar heel even de kook erover heen laat gaan. Zou je hem ook rauw in kunnen vriezen?? Iemand een idee misschien, kon het niet zo gauw vinden ook op internet. Paprika wel had begrepen, maar bloemkool?

De kleine meid had na schooltijd nog een knutsel groepje voor 2x, erg leuk. Ze ging zandschilderen. Helemaal trots op d'r ariƫl schilderijtje!! Hij hangt al aan de muur natuurlijk.

Zelf ook nog wat "geknutseld"vandaag...achter in de koelkast lagen nog wat appels en ik had nog een pak staan voor appeltaart. Ben helemaal niet zo'n bakker, maar ja toch maar weer eens proberen...Dit was het resultaat!!


En erg lekker kan ik je zeggen!!!



1 opmerking: