zaterdag 8 juni 2013

Weer een week voorbij...

En alweer is er een week voorbij gevlogen! Nog 4 weken mam, dan begint de zomervakantie...ja, nog 4 weken....wat gaat het snel. Kan het niet vaak genoeg zeggen. De eerste week gaan de kinderen logeren bij mijn ouders, dan twee weken thuis en daarna...gaan we zelf nog op pad. Met het hele beestenspul (behalve de cavia dan, die heeft onderdak), ben benieuwd hoe dat gaat.....

Wat heb ik deze week gedaan?? Jah...van alles en nog wat eigenlijk. Heb 2 snailmails in de bus gedaan...

De vierkante envelop (zelfgemaakt) ging naar het noorden en het was de eerste die ik haar stuurde. Ben vergeten van de inhoud een foto te maken...maar hij zat al dicht voor ik er erg in had hahahaaha..De andere een opbergmap voor de post naar het oosten des lands. Vond hem wel grappig en fleurig....



 
 
 
De kapper bracht ons ook nog een bezoek, zelfs de kleine dame moest er aan geloven. Alleen een puntje eraf hoor mam, tuurlijk...Het is ietsje meer geworden maar het ziet er weer knap uit nu. We hebben een hele lieve kapster aan huis. En voor de puntjes die erbij de dame afgingen rekent ze nooit wat. :-)

 
 
Donderdag kwam mijn vriendin de hele dag, de afspraak dat we elkaar toch minimaal eens per jaar gaan zien is gelukt!! Het is al de tweede keer dit jaar hahaha...Ze kwam met de trein, en zij en treinen...tja van oudsher was er altijd wel wat dan. En ja hoor, ook deze keer weer. Ze wilde naar huis en direct 20 minuten vertraging...gelukkig is ze heel thuis gekomen. Toch een goede anderhalf uur met de trein, maar we hebben het weer super gezellig gehad. Altijd wel wat te vertellen, mijn man verbaasd zich er telkens weer over dat we dat kunnen. De hele praten, giebelen, serieus zijn....ongelooflijk zegt hij dan. Zullen de mannen en vrouwen dan misschien wel erg in verschillen....
 
Vandaag gewerkt, vroeg op, veel werkzaamheden dus een drukke dag op het station. Wel supergezellig, en dat komt denk ik ook wel doordat het weer deze week zo lekker was. De mensen waren er weer aan toe dat de zon ging schijnen!!
 
Morgen aan de bbq, de heren in huis hebben alles geregeld, dus ik laat me eens verrassen.......(moeilijk hoor, om me er dan niet mee te bemoeien, en dat is dan vast weer vrouw eigen...;-)).


3 opmerkingen: