donderdag 20 juni 2013

Bezoek van het koningspaar!

Wat een week vol hectiek!! Manlief zomaar een weekje vrij, ik denk nog dat word lekker een weekje rustig aandoen...maar niets was minder waar.

Kom schat, onze zoon wil graag weer op een normaal bed i.p.v. de halfhoogslaper. Ik ga het bed verven (mijn oude bed van vroeger een simpel houten bed) en als hij na een tijd droog is zet ik hem in elkaar...hmm oké denk ik. Mama mag het bed groen?? Wel ja, groen waarom niet denk ik nog. Hup naar de bouwmarkt, prachtige kleuren met 75% korting!! Mams blij, zoon blij.


De witte muur moet gesausd worden, gelukkig had ik nog een potje crème staan. Dus manlief rent weer van hot naar her en ik denk weer...heerlijk zo'n weekje vrij ;-). De kast onder de halfhoogslaper heeft hij gerecycled tot een gewoon kastje. Paar plankjes aan de muur. Dingetjes anders gezet...En mijn grote en kleine man waren allebei helemaal blij. Ze hebben zelfs opruiming gehouden en er is heel wat stukkige rommel weggegooid. Want ja, mijn zoon verzamelt van alles.
 
Woensdag kwamen hier koning Willem Alexander en koningin Maxima hier op bezoek in de stad. De kinderen vanaf groep 5 waren allemaal uitgenodigd om een lied te zingen en het paar uit te zwaaien op het plein in de stad.
 
De kinderen moesten al om half 8 op school zijn, daarna met z'n allen op de fiets naar het centrum. Daar werd iedereen gecontroleerd, en werd er nog geoefend door iedereen. Om 10 uur was het zover en kwamen ze eraan! Wij stonden inmiddels ook tussen de menigte te kijken. Want ik was best nieuwsgierig en zeg nu eerlijk, je ziet ze ook niet elke dag natuurlijk. Mijn zoon heeft zelfs de hand geschud van onze nieuwe koning!! Trots dat ie was!!...helaas stonden ze aan een andere kant anders had ik er zeker een foto van gemaakt...
 
Na afloop werden alle 950 kids verwend met een ijsje en keerden ze terug naar school. Het was allemaal wel snel gegaan zei mijn zoon, hij vond dat het eerst maar lang duurde en daarna...hup hup en het was alweer voorbij...ach hij heeft er in elk geval een mooie herinnering aan overgehouden...
 
En ik?? Nou ik was blij dat ik zo'n heerlijke camera had op dat moment, want als ik die zoomfunctie niet had gehad, had ik nooit deze foto's kunnen maken...;-)
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten