donderdag 13 juni 2013

Blij mens

Deze week kreeg ik een telefoontje van mijn "oude" tante.... Ze had zomaar een pakketje gekregen waar zowaar haar naam opstond. Precies het pakketje kwam van mij....zo blij dat ze er mee was!! Ze vond het zo leuk dat ik een dingetje voor haar album had geschreven...en ik vond het fijn dat ze me belde en er zo blij mee was...

Morgen is mijn dochter kluizelaar, tijdens het weekslot op school. Ik zei nog nee meid, je bent een kluizenaar. Neehee...mama...kluizelaar van pluk en de petteflet...Aha, dat verklaarde een hoop. En ze moet stoffige kleding aan???? Stoffig??? We hebben samen maar een rare piratenbroek uit de verkleedkist gepakt met een hesje en dan doen we er wel een leuk shirtje bij onder. Zo heeft mevrouw weer een leuke rol in het toneelstukje..


Gistermiddag heeft ze een spaarpotje gemaakt, erg leuk, maar nu moet ie nog vol...

Zelf even een gleufje in het dekseltje gemaakt en klaar is ie! Best fleurig...

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. het was weer superleuk, ze hebben zo hun best gedaan..heb in de volgende blog een fotootje geplaatst...fijn weekend...

      Verwijderen