vrijdag 28 juni 2013

Post en besmettelijk...........;-)

Vandaag lag er een mooie vlinder verassing op mijn deurmat!! Dat de kinderen op school zaten ben ik er even heerlijk voor gaan zitten, heerlijke brief, prachtige vlinders....Bedankt!!

 
Kreeg ik nog een berichtje van de dochter van mijn schoonzus. (We zijn ongeveer evenoud, mijn man was een nakomertje). Ze vond die zelfgemaakte dingen zo leuk die ik op facebook plaatste en las steeds over snailmailen. Dus had ze gegoogled en was ook super enthousiast geworden. We gaan samen snailen ....zo houden we elkaar leuk op de hoogte van allerlei dingen...

Ga vanavond direct aan de knutsel denk ik........Ontvangt ze nog net voor de vakantie een leuke envelop.

Weet iemand toevallig of er ook snailmail voor jongen meiden is van een jaar of 13/14? Mijn nicht d'r dochter wil ook wel freubelen en schrijven begreep ik...


Morgen is de oudste jarig, die word dan alweer 23! We gaan s'middags en eten daar lekker soep met een broodje. Dan hebben ze s'avonds de vrienden allemaal op bezoek.

En vanmiddag kwam de een na oudste, met haar autootje die ze via de werkgever heeft gekregen. Trots dat ze is!! Dinsdag krijgt ze haar diploma en een dag later kan ze beginnen met haar eerste echte baan. Weer een goed afgeleverd zeiden we elkaar...hahahahaaha....Het is ook echt zo'n klein autootje waar ze ook in haar vrije tijd mee mag rijden. Kost enkel benzine en een vast bedrag in de maand. Van de benzine word ook nog rijtijd en de kilometers die ze naar de cliƫnten moet rijden vergoed. De rest moet ze zelf betalen. Ze vind het te gek!!

1 opmerking:

  1. Fijn voor het "kind"dat ze de baan heeft ;-))) en ben blij dat je het leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen