maandag 24 juni 2013

Quality time....

Vandaag weer even schakelen naar de maandag. Weer een beetje half weekend gehad. Al een paar weken op zaterdag gewerkt, maar gelukkig aanstaand weekend ben ik het hele weekend vrij. Kijk er wel naar uit...wel vreemd misschien, maar dat is het enige moment dat ik niet verplicht zo vroeg op hoef te staan. En dan vind ik het ook niet zo erg als ik wat eerder wakker ben...

Afgelopen zaterdag dus gewerkt, was verschrikkelijk druk op het station. Waar al die mensen toch vandaan komen geen idee....Heb nog verschrikkelijk gelachen met een ouder echtpaar...Ze kwamen uit Drenthe, was ook goed te horen en ze waren een dagje naar de grote stad geweest. Maar wisten niet meer hoe ze terug moesten. Ik ging het ze vertellen, zegt die man ineens...ach meissie je mag wel normaal praten hoor tegen ons, want jij komt ook van die kant hoor ik wel. Dus laat dat hooghaarlemmerdijks maar achterwege....hahahahaah dacht dat ik het in m'n broek deed. Nou omschakelen naar engels en duits is niet zo'n probleem, maar dan ineens naar het drents hahaaha...Hebben een leuk gesprek gehad, en dat maakte mijn dag dan ook weer erg leuk!

Gisteren had ik eerst het plan gevat om lekker met z'n viertjes weg te gaan, maar het weer dacht daar anders over. Dus plan weer bijgesteld, heb een fantastische kasteel gebouwd met mijn zoon, geknutseld met dochter. Daarna nog met met z'n allen een spelletje gedaan. En ik heb zelfs nog post de deur uitgedaan...Ben lekker bezig geweest al zeg ik het zelf. Een vriendin van mij zegt kijk dat is nu quality time....ik zeg....nee het is gewoon gezellig!!

 
Ik dacht ik doe vast een tipje van de sluier....maar nee, doe het ook niet. Omdat dan de verassing weg is....En dat zou wel heel jammer zijn. Eind van de week zet ik foto's online...Spannend....

Nu nog maar even wat kleine dingetjes doen in huis, dan de jongste halen omkleden, dan kan manlief de oudste halen. Want vandaag is alles weer strak in de planning. Want ik heb 2 dagen late dienst. (halflaat ;-))..... Eens kijken wat we vandaag weer allemaal tegenkomen op ons pad....

Kan het niet laten....een heel klein tipje....................;-)




 

4 opmerkingen:

  1. Ziet er weer erg leuk uit! Hier had de man zaterdag vrij en moest zondag werken. Maar had extra extra reserve, dus werd zondagochtend gebeld en wederom een heerlijke vrije dag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lekker als je dan toch onverwacht vrij bent....dat zijn de leukste momenten...!

      Verwijderen
  2. JAAAAAAA, wat mooi!!!! En ik ben de gelukkige! Dankjewel, lieve Diaan, ik heb er over geblogd, http://akelein.blogspot.nl/2013/06/een-blije-brievenbus.html
    Liefs, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb het gezien...leuk! Hahaha ik blij dat jij er blij mee bent...

      Verwijderen