donderdag 27 juni 2013

Kleine kereltjes worden groot....

Zoals ik al vertelde is de kamer van mijn zoon onder handen genomen. Erg mooi geworden en hij is er ook erg blij mee. Vooral ook omdat mama nu weer op het randje van het bed kan zitten i.p.v. op de "poef"moet gaan staan voor een kus en een knuffel....

Nu over knuffels gesproken.....hij had altijd een hele lading leuke, lieve knuffels in zijn bed liggen. Die legde ik ook altijd weer mooi terug als ik zijn bed verschoonde en zo ook toen ik zijn nieuwe bed voor het eerst opmaakte. S'avonds dat hij naar bed ging lagen de knuffels op de "poef". Vreemd dacht ik nog, en pakte het hele boedeltje weer bij elkaar om weer in de hoek van zijn bed te leggen. Oooh mam, dat hoeft niet hoor. Ik laat ze nu daar liggen, lijkt wel mooi toch? Lijkt wel mooi toch, denk ik nog?? Waarom jongen..ze liggen toch altijd mooi in de hoek daar....nou ze liggen daar wel mooi en ach ik heb anders niet zoveel ruimte meer in bed hè...

Met andere woorden snap je het dan niet, ik word er te groot voor. Maar wil er nog niet helemaal afstand van doen...

Zucht.....mijn kereltje word groot.....Laat ze dan nog maar even lekker liggen op de poef...wie weet voor hoe lang? Kan mij niet lang genoeg zijn ;-)...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten