maandag 3 juni 2013

Vroegertje en koffie

Vandaag maar eens een blogje vanuit de trein. Niet dat het handig tikt, maar dat mag de pret niet drukken.

Nadat het zaterdag best fris was buiten konden we gisteren weer genieten van een prachtige dag. Mijn ouders zijn gezellig geweest en we hebben dan ook heerlijk op de veranda gezeten.

Zaterdagavond en gisterochtend nog lekker gefreubeld. En mijn snailmail begint al weer leuk vorm te krijgen. Maar weer eens geprobeerd om wat te tekenen en het is best aardig gelukt aldus mijn dochter. ...

En de jarige dochter van mijn vriendin vond het cadeautje ook super. Ze was erg blij.  De sleutelhanger ging ze in dr kamer hangen aan de spiegel.  Want dat stond zo schattig. Gelukkig maar. ....

En vanochtend was Ik zo vroeg dat ik maar een trein eerder heb genomen. Moet wel overstappen. .. niet vergeten haha. .. maar dat tegenover staat dat ik eerst even een kopje thee kan nuttigen in Ik hoop alle rust. En...... als de nieuwe machine het doet. Want ja,  ons bedrijf heeft nieuwe koffie machines.  Volgens collega's erg lekkere koffie (Ik drink het niet) maar. ... de machines zijn erg snel leeg en worden tot nu toe echt per dag gevuld. Er ging wel heel veel koffie doorheen werd er gemeld. tja........ Ik denk weleens daar hangt ons bedrijf van aan elkaar ;-).

Als ik zo naar buiten kijk word het langzaam wat lichter. Wel lekker hoor en als ik de weergoden mag geloven eind deze week weer aangename temperaturen!  Kom maar op Zou ik zo zeggen.

Het is bijna tijd om over te stappen, dus tijd om er een eind aan te breien. ....

Geniet van de dag! !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten