dinsdag 2 april 2013

Zomaar vrij met de pasen..

Waren we zomaar vrij met z'n allen met de pasen...
En we hebben er heerlijk van genoten. Lekker niet teveel doen, beetje uitrusten, spelletjes doen, knutselen ieder op zijn eigen manier.

Een paasontbijt gemaakt...heerlijk met z'n allen aan tafel, en gistermiddag met de auto op geweest richting Medemblik...picknickspullen mee erg leuk..

Ik bedacht me wat leuk daar op de dijk, lekker op een bankje broodje erbij...nou brrrrr dacht mijn handen eraf vroren, niks niet lekker warm in het zonnetje. Nee volop in de wind hahaha..manlief zag de humor er wel van in. Maar hij en de kids waren de eersten die snel onderaan in de luwte van de auto in het zonnetje gingen staan...Daar was het inderdaad aangenamer..

Een rondje gemaakt rondom kasteel Radbout....


De surfers bewonderd die de kou trotseerden..


en deze boom had wel wat sprookjesachtig vond ik...


Vandaag hadden de kids ook nog vrij een studiedag, nou niet verkeerd hoor. Nog een dagje relaxed...Manlief aan het werk, zijn leerling heeft examen op de trein. Ze zal vast wel slagen denk ik...Dan mag ik morgen en overmorgen weer "optreden". Manlief de twee dagen daarna weer. 

Mijn zoon heeft vrijdagavond weer een avondje uit...ze hebben groepsavond op school. Best leuk vind hij dat...hij verheugd zich er wel altijd op, alleen deze keer hebben ze een thema waar hij niet aan mee doet. De meisjes als jongens en andersom...Het eerste wat hij zei was, je denkt toch zeker niet dat ik als meisje verkleed ga hè. Ik heb hem nu zover dat hij een paarse carnavalsglitterpruik opzet, dan heeft ie toch wat... :-). Maar zijn reactie begrijp ik wel hahaha...






1 opmerking:

  1. Leuke dingen gedaan in de kou..;-) wij gingen naar het paasvuur, maar dat duurde een uur voordat het aanging,...koud dat het was!
    Jouw man heeft ook leerlingen mee, de mijne ook!

    BeantwoordenVerwijderen