maandag 8 april 2013

Golden oldies!!!

Wat heerlijk...de radio galmt door de kamer...
Radio!!! van de dolly dots en net nog Georgie Davis...echt oud zeg. Nou ja, laat ik dat maar niet zeggen want dan ben ik ook oud...hahahaha.

Zie me nog zo staan bij Los Vast op de zaterdag bij ons in het dorp..bijna vooraan omdat ik Roberto Jacketti wilde zien. Geweldig, en nu werk ik samen met de vrouw van een van de scooters ;-). Wat moest ik lachen toen ik haar naam hoorde. Ze keek me aan en vroeg toen wat er was, had het verhaal verteld en bleek dat ze af en toe nog optraden. Maar nee, daar hoef ik nu niet meer heen. Mijn genre was wat veranderd grinnik....

Ging later over naar de rock kant...Europe, Bon Jovi, Guns 'n Roses etc...en tegenwoordig vind ik alles leuk van voor de jaren 90. Want die kaboemhoempa muziek vind ik maar niks!


Tja daar kwijlde ik toen nog bij weg...;-)...weg zijn de lange haren, maar moet eerlijk zeggen, hij is nog steeds aantrekkelijk om naar te kijken..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten