dinsdag 16 april 2013

Gekleurd!!

Ja hoor, vanmorgen om twee voor negen stond ik er...bij de praxis!! En ik was niet de enige die dacht, ik zorg dat ik de eerste ben hahahaha...

Gelukkig viel het nog redelijk mee, en heb ik een paar prachtige franse geraniums gescoord en wat perkgoed om bij in de borders te zetten...Bij intratuin nog grond meegenomen wat in de aanbieding was en als het zonnetje nu nog een beetje doorzet dan ben ik de hele middag lekker in de tuin te vinden!!

Helemaal happy d'r mee....




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik heb ook nog een pot naast de deur..ik schaam mij er diep voor, ik denk dat ik hem vandaag maar eens leeg haal:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat leeghalen had mijn man al eens gedaan hahaha....morgen ga ik verder vullen..als het klaar is zal ik het resultaat hier in de blog laten zien. Ennuh ze hebben donderdag ook bij lidl plantjes markt geloof ik...en morgen bij gamma...

      Verwijderen