dinsdag 30 april 2013

Bijzonder

Wat een bijzondere dag vond ik het vandaag....
Ik zit normaal nooit zo aan de buis gekluisterd, maar vandaag heb ik bijna alles gezien. Ik heb zo genoten...

Wat een emoties zelfs hier in huis wat traantjes weggepinkt..tja ik zal dan wel een "oude doos" zijn. Dat ik zelfs hierom al gezellig mee snik...

Schitterend zoals de prinsesjes zwaaiden, zoals ook prinses Beatrix emotioneel werd, en de koning (wat klinkt het nog onwennig) ook. De rondvaart was ook mooi..en de prachtige jurken.

Prachtig en bijzonder was het allemaal!!

Hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als ik dat heb gedaan.



2 opmerkingen:

  1. Ik vond het ook allemaal heel bijzonder en wat een jurken, prachtig en die leuke prinsessen, heerlijk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook heel erg genoten en vroeg me al af wat andere mensen daar van vonden.

    BeantwoordenVerwijderen