dinsdag 9 april 2013

Telefoontasje

Ik heb een telefoontasje gemaakt, alleen het koord moet er nog aan. Maar dat gaat vanavond zeker nog lukken. Dit is eerst een oefenmodel hahaha...maar mijn dochter vond hem prachtig. Handig mam voor als je geen zakken hebt. Inderdaad daar ging het mij ook om, in de zomer loop ik wel eens in een rok/jurk of iets anders zonder zakken en dan is zo'n tasje wel gemakkelijk. Zelfs een lusje met een knoopje zodat hij dicht kan. 

Weet nu dat hij voor mijn telefoon heel iets groter moet en ik heb ook al andere leuke squares gevonden dus die voor mij word ietsje anders. Manlief zei al, je haakt steeds voor een ander en nooit voor jezelf...maar dat komt dus nog..Ben er alleen nog niet helemaal uit hoe je ze het beste aan elkaar kan maken. Heb deze aan elkaar genaaid. En de buitenkant met vasten aan elkaar gehaakt.


1 opmerking: