donderdag 25 april 2013

Druk? Genieten....

Ja wat voor titel bedenk ik...druk? Ja ik weet het zelf eigenlijk ook even niet. Was onverwacht een week vrij, door een "fout"van de planners, heb er van genoten, deze week weer gewerkt, en iedere keer als ik dacht nu schrijf ik weer even, was er wel weer wat anders...

Moeders belde omdat de telefoon van haar niet goed werkte, kwam door een update dacht ik. Maar goed, die maar richting telefoonwinkel gestuurd en het ziet er goed uit begreep ik van haar.  Gelukkig maar want over twee weken gaan ze op vakantie en dan moet alles wel werken natuurlijk. Ze denkt dat ik overal verstand van heb hahaha.

Ach het hobbelde allemaal zomaar door...dan weer dit dan weer dat...Ik geniet ervan hoe de meeste dingen weer groen worden, ik geniet van de zwaan die nog steeds broed vandaag alweer 20 dagen...en ik geniet van die kleine meerkoet die vlak voor het nest van de zwaan ook besloten heeft om een nest te maken en te gaan broeden, inmiddels zit ze ook al drie dagen op het nest.

Ik geniet van de warmte die de natuur me biedt, ik geniet iets minder van de verkoudheid die ik inmiddels heb opgelopen, maar dat houd me niet tegen om lekker buiten te zitten...

Ik geniet van de warmte van mij dierbaren, ben blij dat mijn man weer heel thuis komt van de late diensten, en geen gekke dingen mee heeft gemaakt. Ik geniet van de kinderen die zo lief doen tegen elkaar....ja echt, weet niet waar het van komt, maar ze zijn zo lief naar elkaar toe op dit moment...

En dan komt mijn dochter vanmiddag thuis met het volgende ....


Dan smelt ik toch echt wel een weg hoor..................

Denk dat ik de titel toch maar verander...druk genieten!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten