vrijdag 8 maart 2013

Verkering...

Vanmorgen ging mijn zoon net iets voor acht uur de deur uit, hij mocht op de pc op school en daar gaat hij graag op tijd voor weg.

Toen wij, mijn dochter en ik aankwamen op school zat meneer heerlijk te schommelen samen met een meisje uit zijn klas. Ja, hij had zich een dag vergist en was maandag aan de beurt... ja, ja..het zal. 

Maar hee, had ik hem gisteren ook al heel veel met dit meisje gezien?? Ach, geen idee, maar best pittig meisje om te zien. Na af te hebben gesproken dat hij zelf naar huis fietst uit school ga ik weer naar huis om daar wat dingen te doen. Manlief was al in de schuur aan het prutsen en ik maakte alles aan kant. Zorgde dat we tussen de middag warm konden eten en toen kwam het......

Mijn dochter was al thuis want die is drie kwartier eerder vrij, en daar kwam mijn zoon. En niet alleen! Super nonchalant komen ze binnen, hij en het meisje, hoooi mam, dit is Q en euhhh ze mag toch wel een broodje mee-eten?
Tja wie ben ik om dat te weigeren, na me te hebben overtuigd dat het haar ouders er van wisten was het oke. 

En toen zag ik het wat ik al had gedacht, mijn zoon is verliefd!! Hij pakte een stoel voor haar, vroeg wat ze op d'r broodje wilde en schonk melk voor haar in. Ik smolt....wat een schat van een zoon heb ik toch...

Vanmiddag uit school heb ik hem toch maar es voorzichtig gevraagd of ie een beetje verkering had met dit meisje....een beetje mam?? Nee niet een beetje maar zeg maar gerust een beetje boel!!


1 opmerking: