zondag 24 maart 2013

Berekoud op opa's verjaardag...

Wat waait de wind hier om het huis...al 2 giert hij eromheen...brrrr....
Vanochtend om 5 uur manlief maar weer weggebracht, vond het zo sneu dat hij met de fiets moest.

En het was wel -6 graden!! Wie dat verzint...kan me niet herinneren dat het eind maand zo koud was. Ben dit weer zo zat, net als velen met mij denk ik.

En dan op deze koude dag is mijn vader jarig, 66 word hij vandaag. Wat een jonkie hè...hoop dat hij maar heel oud mag worden en gezond mag blijven. Het is een schat van een man, heel rustig en bijna niet boos te krijgen. Ik lijk qua karakter erg veel op hem ...

Gezien hij niet weet wat hij wil voor zijn verjaardag, ja dure kado's hahahaha, geef ik maar geld. Maar heb er nog een leuke opa bijgehaakt, moet hem straks nog inpakken. Mijn dochter heeft hollandse tulpen gemaakt, zien er erg vrolijk uit en blijven heel lang staan ;-)).



2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Wat een kou he, gisteravond feestje van de jongste, zoooo koud...brrr!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjwel...jij ook nogmaals gefeliciteerd met de jongste.. las dat het een superfeestje was!! Hartstikke fijn..

      Verwijderen