dinsdag 29 november 2011

Af en toe...en een beetje voice...

Af en toe heb je dat weleens, dat er een berg was ligt, dat je moet stofzuigen etc..en dat je denkt wanneer houdt het op?? Vandaag is die dag voor mij, ik moet me er echt toe gaan zetten om in actie te komen.

Denk dat ik eerst maar even de maaltijd voor zometeen in elkaar draai. Stukje kipfilet, met aardappeltjes, sla en doperwten met wortelen. We proberen zo veel mogelijk tussen de middag warm te eten, vind het nog wel net zo handig dan kunnen we s'avond lekker rustig aan doen. Een broodje is immers zo gesmeerd...

Net nog even uitzending gemist gekeken van life 4 you, (denk dat het zo heette met Carlo en Irene) had gelezen dat Erwin Nijhoff daar in verscheen en was wel even nieuwsgierig naar zijn interview.

Ik had the voice of holland nog nooit gevolgd totdat ik vernam dat hij meedeed. Tja toen moest ook ons gezin eraan geloven dat we keken, want mama wil graag weten hoe het gaat aflopen met Erwin.

Het behoeft misschien een korte uitleg, maar heel vroeger, lang, lang geleden...haahahaha het lijkt nu wel een sprookje... Nee hoor, in mijn jeugdige jaren in de uitgaanstijd, was er een bandje the fourty strings. Daarin was Erwin al de zanger, en ze traden met enige regelmaat op in de kroeg waar wij kwamen. Vandaar mijn interesse in Erwins optredens in de voice, het krijgt zo toch wel een speciaal tintje...En nu maar hopen dat hij wint!!

http://www.youtube.com/embed/WdpfydhqA-8

Hoop dat deze link werkt...gaan we straks achter komen :-)

1 opmerking: