vrijdag 11 november 2011

Horoscoop?

Vanmorgen begon mijn daghoroscoop zo...

Daghoroscoop van vrijdag 11 november 2011

Boogschutter
23 november t/m 22 december


Een probleem is minder onoplosbaar dan je denkt. ....

En dan verder nog een heel verhaal, maar goed het gaat om het eerste stukje.....


Gisteren kreeg ik mijn rooster binnen en tot mijn schrik zie ik dat ik om 4 uur s'middags moet beginnen. Tegelijk met mijn man terwijl we toch echt contra werken. Ik had zelfs nog een nieuw rooster ingeleverd bij de planner. Ik bedenk me niets hang direct in de telefoon en vraag of het anders kan want hij had het niet helemaal volgens plan gedaan. Je rooster?? nee helemaal niet gehad die zou je inleveren....grrrrrr tuurlijk heb ik die ingeleverd, ik lever het altijd op tijd in, ben zo flexi als het weer. En dan dit....bel morgen maar het word echt wel geregeld probeert ie de boel nog te sussen....

Dus om kwart over 8 hing ik vanochtend weer in de telefoon, en ja hoor, mijn planner die het wel altijd goed doet gaat het voor me regelen dat ik of heel vroeg of een andere dag
kan werken. Ze vond het ook maar een vreemd verhaal.....

Nu loop ik dan met mijn gsm in mijn broekzak op heel hard geluid te wachten totdat ze me terug belt... en zo blijkt dan maar dat soms een stukje van je horoscoop best waar kan zijn......

2 opmerkingen:

  1. Kijk aan, ik ben ook boogschutter maar vandaag wil ik niets oplossen heb een hangdag ;-)
    Ik hoop voor jou dat alles wel opgelost wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zeker opgelost hier...gelukkig wel..
    Heb de kinderen nog net te klein om zelf eten te koken, en op tijd naar bed te gaan etc. Hahaha, ben zelfs blij dat ik nog voor ze mag koken, en dat ik ze naar bed mag brengen. De tijd gaat al snel genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen