zaterdag 26 november 2011

Weer een week verder....

Inmiddels zijn we alweer een week verder, de high tea vorige week zondag was geweldig! Na een hele lange tijd weer eens heerlijk live bijgekletst met mijn vriendin. We kennen elkaar al vanaf de kleuterschooltijd...en als je daar te lang over nadenkt wil je eigenlijk niet weten hoe lang dat alweer geleden is. . .

O jee...we worden echt wel ouder hè, ja volgend jaar alweer 40. Poeh zeg, tja eigenlijk vonden we zelf dat we niet zoveel veranderden alleen de mensen om ons heen werden eigenlijk wel ouder, maar wij toch niet hahaahaha...ja echt vriendinnen geklets!! Want ja, waar heb je het dan de hele middag over??; vroeg mijn man...Euhhh ja, waar hebben we het over.......nou de dames onder ons weten het wel...




Tja en hier dan de "ravage" aan het einde van ons middagje...(simpelweg vergeten om een foto te maken aan het begin, want het zag er superheerlijk en gezellig uit allemaal :-)).


Het was ook vreselijk mistig die zondag en nog de rest van de week, was eigenlijk ook wel blij dat mijn man ook mee was. Die is dan toch wel meer een held om auto te rijden dan ik. Er waren dagen bij dat ik de overkant van de speeltuin niet eens kon zien vanuit ons huis.





Best triest weer, maar toch als je dan met de trein door de Oostvaardersplassen heen rijdt heeft het ook wel iets magisch. Beetje spookachtig, wat vreemds...

Gelukkig was het de afgelopen 2 aardig beter, en zelfs vandaag nog een waterig zonnetje. Dus lekker met de fiets eropuit geweest. Even naar de stad, gezellig over de markt.

En vanmiddag naar Sinterklaas geweest in het kleine winkelcentrum....Zegt die ene piet tegen mijn zoon heeeee l hoe is het met jou dan?? Mijn zoon (die we het grote geheim hebben verteld dat sinterklaas eigenlijk niet echt is) kijkt me superverbaasd aan en zegt...jeetje mam hoe weet ie nou hoe ik heet?? Welke piet is dit toch??? Maar ik had het al gezien, het was de stagiare die vorig jaar het hele jaar bij hem in de klas was geweest. Wat geweldig hè...En mijn meisje mocht sinterklaas een hand geven, sinterklaas vond het fijn dat hij haar weer tegenkwam, en vol overgave zegt ze...nou ik vind het ook fijn dat ik u weer zie sinterklaas!!


Ik vind dit zo'n leuke tijd, vind het zo geweldig allemaal. Krijg dan ook vaak de tranen in de ogen ervan. Iedereen verklaard me voor gek, maar ik hou hier zo van...Nog even dan komt hij weer bij ons thuis!!!


Nu aan de koffie met de mini slagroom soesjes....nog even lekker kneuterig doen met ons gezinnetje. Het kacheltje en de kaarsjes erbij aan............Heerlijk!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten