zaterdag 19 november 2011

Weekend!

Weekend!

Vanmiddag hebben we manlief naar het werk gebracht (die is nu morgen ook vrij door omstandigheden die we liever niet hadden gezien, een springer...gelukkig is hij vrij nuchter ingesteld. Maar goed, het blijft vreselijk, voor iedereen). Daarna hebben de kids en ik gewinkeld. Ja ja, zonder mopperen en zeuren. De oudste had lootjes getrokken op school, voor het eerst en daar moesten natuurlijk kadootjes voor gekocht worden. Het meisje wilde graag een paardenpen, paardengum en paardenstickers. Voor jaren terug zag je overal om je heen dingen met paarden, maar ik kan je wel vertellen, we zijn stad en land afgeweest...

Gelukkig bij de action een mooie map gescoord en tattoos met paarden en bij de marskramer nog 2 pennen met jawel, een paard erop. Nu nog een surprise, daar gaan we de komende dagen ons hoofd maar eens over breken.

Voor de kleine meid, nou ja inmiddels 7 en best groot natuurlijk, nog 2 leuke truien gekocht bij c&a. Daar kwamen we vroeger al toen ik nog kind was, en nu kom ik daar ook weer met mijn kinderen...moest er laatst toch al eens om lachen ...de traditie zet zich voort...

Morgen nog wat leuks voor de boeg, mijn vriendin en ik willen toch wel minimaal 1x per jaar wat samen doen. En ja het jaar is bijna om en we hadden elkaar nog steeds niet gezien. Dus snel de agenda getrokken, oppas geregeld en morgenmiddag gaan we dan ook heerlijk een high tea samen doen. Heb er al zoveel zin in!!

Nu nog even lekker samen op de bank met mijn grote liefde en nog een stukje ik hou van Holland kijken....

  

2 opmerkingen:

  1. wat naar zeg, ja mijn man heeft dat ook al enkele keren gehad, ook hij is heel nuchter ingesteld, maar daar worden ze vast op uitgezocht ;-).
    Geniet van je high tea!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo , wat een fijne blog toch om te lezen.

    geniet van de thee(?)met je vriendin!

    Fijne zondag en groetjes uit St-Truiden (fruitstreek Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen