dinsdag 15 november 2011

Best vroeg....

Een vroeg bericht, ach wat is vroeg. Ik vind alles vroeg als ik nog gelijk in mijn warme nestje lig. Ik wilde helemaal niet opstaan.

Zeker niet nadat ik zo moeilijk in slaap kwam. Mijn verwarmingsdeken  is stuk..tja en daar kom je dus achter als je denkt dat je je warme bedje in gaat duiken.....wat een tegenvaller gisteravond brrrrr.

Tja dan ben ik best verwend misschien, maar het is zo lekker!

Ga hem straks omdraaien dan lig ik op mijn mans kant en eerst  nog testen...anders linea recta naar  blokker.....

Eerst kids naar school, daarna de rest....


4 opmerkingen:

  1. Ooo wat een ellende de elektrische deken stuk, ik zou ook niet zonder kunnen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij de aldi vandaag 2 1-persoons verwarmingsdekens gescoord, waren zelfs nog afgeprijsd ook nog...dus straks een warm bedje...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kwam hier op uw blogje terecht, wat een mooie blog! proficiat.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Yolanda,
    Wat een leuke reactie van je...dankjewel..
    jij ook een heel fijn weekend..

    BeantwoordenVerwijderen