dinsdag 3 september 2013

Ik ga het doen...

Ik ga het doen, ik ga het proberen om mensen te begeleiden met de cursus.
En vrijdag is mijn eerste dag...spannend!!!

Ik heb nu de juiste map in huis (met antwoorden hihi), een lange mail van mijn collega gehad gisteren en met wie ik zondag ook al even om de tafel had gezeten hoe of wat ik het best kan doen. Ik neem alle tips graag aan, want ja, ik zal toch ergens een begin moeten maken.

Zit nu te wachten op een telefoontje van iemand, omdat ik graag in het gebouw bij ons op een rustige plek gebruik wil kunnen maken van de computers. En dat gaat bij ons dus echt niet lukken vind ik. Iedereen sjouwt door de gang en komt dan een praatje maken. Niet echt bevordelijk voor mijn eerste dag....

Heb gelukkig wel een groep met rustige mensen die me wel zullen helpen. Heb een schrift gekocht bij de action (op het werk lag niks meer), en die zal ik goed gebruiken! Wil niet zeggen dat hij al vol is maar, er staan toch al wat tips etc. in.

Ik moet zeggen dat ik er afgelopen nacht in mijn dromen al flink mee bezig was, en dat is wat ik nu niet echt wilde. De kopietjes vlogen me om de oren hahahaahha. Ik heb besloten dat ik me er straks nog even een uurtje mee bezig houd, en vanmiddag is dan voor mij!

Mijn tas is nog niet klaar, ik ben er een aan het haken. Maar dat komt nog, had ondertusssen een gelukspoppetje gemaak voor mijn dochter, en ben nu bezig met een robot voor mijn zoon. Over mijn zoon gesproken, daar komt later deze week nog een blog over.....


2 opmerkingen: