donderdag 26 september 2013

Studiedag

Vandaag hebben de kinderen studiedag....Wat gaan we doen??

Nou ik weet het eigenlijk niet, eerst wilde ik nog even naar een leuk museum, maar goed er kwam alweer wat tussen dus dat gaat niet echt lukken ben ik bang. Zoon heeft last van een pyamadag, snap het wel een beetje want die heeft deze week alweer van alles gedaan.

En zaterdag a.s. gaan we ook al met de trein richting het noord-oosten. Mijn zwager heeft een leuk seizoenswinkeltje met allerlei dingen. En hij heeft voor mij een superleuk vogelhuisje (met de nodige korting natuurlijk) klaarliggen om gehaald te worden. Dus daar maken we dan een lekker dagje weg van.

Dochter wil graag winkelen vandaag! Tja dan ben je bijna 9 en zit het er al in...nou dat gaat hem niet worden want ze is binnenkort jarig en dan kan ze uren kijken in een speelgoedwinkel want ze vind alles prachtig. Ze vraagt al sinds vorig jaar een Furby. En ik dacht misschien is het nu wel over, maar nee hij staat bovenaan haar verlanglijstje. Nu heb ik nog een maand om erover na te denken dus we zullen zien wat het word.

Wat er ook nog moet gebeuren, de kamer van mevr. rommelkont moet nodig opgeruimd worden. Sorteren wat weg kan (lees op marktplaats), container en in de doos om bewaard te blijven. Heb bij het goed zo'n leuk hart gekocht waar je kaarten in kan zetten. En heb nog een letterbakje ergens op de kop getikt. Verder ons krantenrek van beneden (handmade by manlief afgekeken in de intratuin) denk dat die nog wel een plaatsje aan de muur kan vinden bij mevrouwtje. En dan maar wat van die doosjes halen bij action denk ik waar alles gesorteerd in kan, en dan lekker stapelen. Mmmm.....mijn ideeën beginnen wel lekker vorm te krijgen als ik alles zo opschrijf....

Moeten we van nood toch nog even de stad in, ook wel gezellig. . . .

Krijg net een briefje in de bus, dat maandag a.s. toch echt de verbouwing van de straat gaat beginnen. Ons deel is gelukkig als eerste aan de beurt en we zijn dan, als alles goed gaat, eind oktober klaar hier!! Dan  kan direct ons "hofje"aan de voorkant bestraat worden en zitten wij er met de feestdagen weer netjes bij.

Alleen.....................tijdens de verjaardag van manlief en dochterlief zitten we in rommel voor buiten. Maar hopen dat het ook nu dan maar droog blijft zodat het niet zo'n modderzooi word. Zal het weekend nog even foto's maken van het oude en als het klaar is van het nieuwe zodat het verschil goed te zien is....

Verder wens ik een ieder een heerlijke zonnige dag toe!

2 opmerkingen:

  1. En hoe was het in het noord-oosten ? Hier gaat de straat er binnenkort ook uit, ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was supergezellig in het noord-oosten hahaha...we zijn met de auto gegaan ipv trein, omdat ik ook nog op wat zeer slecht bereikbare plaatsen wilde zijn...blogje volgt nog....:-)

      Verwijderen