zaterdag 7 september 2013

Mijn eerste keer.....

Vrijdag was het dan zover...mijn eerste keer een groep begeleiden. Nu viel de groep wel mee, want incl. mijzelf waren we met z'n vieren. Omdat ik mezelf ook moest begeleiden...beetje vreemd maar goed. Dat is wat ze willen.

Ik was al ruim op tijd aanwezig om nog wat kopietjes te maken en alles vast klaar te leggen. Er was al een manager aanwezig, die me heerlijk kopje thee bracht en vertelde dat ik het echt wel kon en meer  zelfvertrouwen moest krijgen. Hij zei ook dat ik zelf ja had gezegd, en daarmee onderbewust wel wist dat ik het best aankom...

Wel mooi gezegd, maar ja, wat had ik daar nu aan? Ik was stikzenuwachtig hahaahah. Maar goed iedereen was er, en we gingen beginnen. Erg rommelig, absoluut niet structureel, maar goed, na een tijdje begon het wat te lopen. Ik had met een collega van een andere afdeling wat geregeld dat hij wat over zijn functie ging vertellen en dat was een leuke afleiding waar we ook nog wat van geleerd hadden. In mijn/ons enthousiasme waren we bijna de pauze om wat te gaan eten vergeten. Na gevraagd te hebben of de rest ook al zo'n trek had, barsten ze in lachen uit en zeiden dat allang wel een broodje lusten grinnik...

Na afloop, we waren al drie kwartier van te voren klaar, ruim over de helft met wat we moesten doen in 4 dagen tijd(!?) heb ik nog feedback gekregen. Waar ik zeker wat mee kan. En ze vonden het toch voor de eerste keer dat het goed ging. En dat ik ondanks dat ik geen "programma"had er toch een afwisselende dag van had gemaakt.

Dat deed me erg goed!!

Ik ben niet zo goed in programma's opstellen, misschien als ik meer dagen begeleid heb dat er wel een soort ritme in komt..we zullen het zien. Tot nu toe viel het me best mee, en als het alleen maar beter word zie ik er heil in, maar mocht het omslaan naar de andere kant....dan kies ik toch voor mezelf. Want ik moet buiten werktijd best veel regelen............

Om eerlijk te zijn moest ik vandaag gewoon bijkomen hahahaa...tja ben ook al daggie ouder natuurlijk...Maar ben met mijn dochter lekker aan het frustelen en morgen maken we er ook nog een gezellige relaxte dag van...niks moet en bijna alles mag!!

2 opmerkingen: