dinsdag 19 februari 2013

Zo Leuk!!


Komen we vanmiddag terug van het boodschappen halen en wat ligt er op de mat?? Post!! 

Twee van mijn werk, ik krijg een nieuwe teammanager...de mijne die ik al vier jaar had, heeft besloten dat ze wegging omdat ze geen plezier meer had in haar werk. Ik begrijp het wel, de hele dag vergaderen en achter mensen aanzitten die toch van alles niks willen is ook niks voor mij...maar ik ga d'r wel missen. Samen hebben we staan huilen in een achteraf kantoortje. Misschien wel stom, maar ja het is het gevoel. Ik zal verschrikkelijk moeten wennen aan mijn nieuwe manager....maar ook dat zal goedkomen. 

Maar goed, onder de post van mijn werk zat een mooie envelop, prachtige postzegel en heeel dik!! Jaaaaah mijn snailmail brief is er zooooo leuk! 
Voelde me weer erg jong inene want het gevoel was net zoals vroeger. Wat kan een mens gelukkig worden met iets kleins..... Ben er ook lekker voor gaan zitten met een kop thee. Ze hadden direct geen kind meer aan mij...:-)Als verrassing zat er een prachtige vlinder in zelfgehaakt..super! Deze gaat aan mijn kaarten bord..fleurt mooi op.

Natuurlijk ben ik in mijn hoofd alweer met van allerlei dingen bezig, maar om het leuk te laten blijven wacht ik nog even rustig af, zodat ik af en toe wat kan bedenken om weer wat leuks terug te sturen.........want des te groter is de verrassing...

1 opmerking: