zaterdag 9 februari 2013

Verwen momentje..

Al een paar maanden zit ik lekker mee te lezen op de round robin site. Zo leuk, hoe creatief mensen zijn. Krijg er beetje kriebels van. Gisteren heb ik me ook aangemeld op de site,  maar durf nog niet mee te doen met iets. 

Het is natuurlijk wel een verplichting als je zo'n leuk mininotebook of iets gaat doen. Maar het lijkt me zo geweldig leuk!! Dus heb ik vannacht wat bedacht....ik maak er eerst gewoon eentje voor mezelf :-)

Dus vanmiddag nadat ik manlief bij zijn werk had afgezet een leuk pocketboekje gekocht en nu maar lekker freubelen....Best grappig eigenlijk. Denk dat ik ook voor mezelf ben op zoek naar een soort bevestiging of ik het kan? Maar eigenlijk kan iedereen het toch, alleen nu maak ik er een waarvan ik weet dat ik het leuk vind wat er in zit...Zou een ander dat ook kunnen waarderen als je het een voor een ander maakt?? Het zal vast wel, het is natuurlijk een hele verrassing ... hoe ziet het eruit, hoe denkt een ander en wat zit erin?? 

Mocht ik over de drempel heen zijn om eens mee te doen zal ik het hier zeker laten weten en laat ik jullie zeker meekijken over hoe het gaat worden....

Maar eerst mijn boekje....;-)





De eerste twee bladzijden zijn gevuld. De kikker heb ik uit een stempelboek die ik "vroeger" toch al 20 jaar geleden eens heb gekocht bij een stempelwinkel. De stempels vond ik destijds erg duur en had een alternatief bedacht. Plaatje kopiëren en dan inkleuren. En het werkt best aardig moet ik zeggen....De salamander op de rechterpagina komt ook uit dat boek. Ben er best tevreden over....Misschien morgen meer.....Want voor zoonlief ben ik nog bezig met een angry bird om te haken en die vroeg nog wanneer ik hem af zou maken.....

Tja mama is soms nogal wat wispelturig en van de hak op de tak hahahaahaha, moet er echt ff zin in hebben. En de tijd ervoor natuurlijk.....


4 opmerkingen:

  1. Ik heb daar ook aan mee gedaan, aan de mini round robin, was helaas een zeer tegenvallende ervaring, ik hoop dat het voor jou een stuk leuker zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daarom ben ik ook wat huiverig om mee te doen. ..

      Verwijderen
    2. Ken jij het fenomeen snailmail? Dat is wel heel erg leuk, misschien vind je het leuk om dat eens te proberen , ik vind dat erg leuk (en bied mij aan hoor als kandidaat ;-)

      Verwijderen
    3. snailmail?? nee dat ken ik niet, ik ga straks even googlen...hahaha...hoor je nog van me..

      Verwijderen