dinsdag 5 februari 2013

Alles in een keer ....

Wat een begin van de dag!

Alles kwam binnen een half uur, een dikke regenbui, behoorlijke hagelstenen kwamen daarna, toen nog een natte sneeuwbui en als klap op de vuurpijl nog een paar donderslagen...Zullen we alles voor deze week gehad hebben nu???
Ben bang van niet....

Wel heerlijk weer om maar weer eens wat te schrijven...

Mijn zoon had al een tijd last van hoofdpijn, en hij gaf voor een maand terug aan dat hij het op bord in school niet kon lezen. Nadat ik hem vroeg hoe hij dan wist wat erop stond vertelde hij, dat vraag ik aan mijn buurman...zucht...Dan maar wat verder vooraan eens kijken wat je dan ziet, nou nog niks mam echt waar...ik zie alleen maar gekke streepjes....hmmmm

Dan toch maar eens bellen naar de huisarts...en ja hoor meneer moest naar de oogarts en die constateerde dat hij een bril nodig heeft want voor veraf zag hij wel erg weinig. 

Vorige week maandag 3 brillenzaken afgegaan met hem, maar er zat niks tussen. Ja een bril, maar die was te klein erg jammer. Op dinsdag was eyewish open dus daar nog geweest en jawel! Meneer vond er een (natuurlijk had mams ook een grote vinger in de pap-->lees portemonnee ;-)) zwart met gele pootjes. Deze vind ik stoer mam...

Ik vind dat hij er blij mee moet zijn en het zag er idd wel heel vertrouwd uit dus deal! De mevrouw vertelde hem dat hij over 1 à 2 weken klaar zou zijn. Wat keek hij er naar uit, en het leuke gebeurde, na 3 dagen mocht hij hem al halen. Toen kwam het....hij zet hem op kijkt om zich heen en het eerste wat hij zei was...wauwwwww jeetje ik kan gewoon zien wat daar staat!! Wat is het duidelijk allemaal en kijk zelfs daar aan de overkant van de straat kan ik het lezen...

Mijn hart smolt...arme kereltje van me, hoe lang heeft hij het al niet zo goed kunnen zien dat hij hier zo blij van werd?? Waarom is het mij of de juf op papa niet eerder opgevallen?? Ik ben zo blij dat mijn kereltje (nou ja inmiddels al bijna 10) er zo gelukkig mee is. 

Gisteren op school, de eerste dag met bril ging ook supergoed, zijn klasgenoten heel enthousiast evenals de juf. Die had ik nog ingefluisterd dat hij het wel erg leuk zou vinden als hij weer naar zijn oude plekje zou mogen in de klas...................en dat werd geregeld. Want dolblij kwam hij thuis met de mededeling dat hij supergoed kon zien en zelfs weer op zijn oude plekkie zat!!!


1 opmerking:

  1. Super dat hij nu weer goed ziet. En tegenwoordig heb je van leuke brillen! Ik moest op zijn leeftijd ook een bril..wat heb ik die bril vervloekt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen