zondag 24 februari 2013

Laatste dag van de vakantie

Wat gaat de tijd snel als je lekker een weekje vrij bent. Vandaag alweer de laatste dag, en morgen val ik direct met de neus in de boter en mag ik twee dagen binnenzitten. Dag 1 met z'n allen over het werk praten, en dag 2 bhv en ehbo....

Persoonlijk vind ik dat altijd "zware"dagen. Ben ook altijd helemaal loof na dat soort dingen, maar goed niet klagen, daarna 5 dagen vrij en wat leuks in het vooruitzicht.

Wat hebben we gedaan deze week?? Vrij weinig, een dagje weg naar Schagen, dagje winkelen, en we wilden nog graag naar een museum, maar de jongste was niet helemaal fit. Verder hebben we donderdag ons 10 jarig trouw jubileum gevierd. Veel hebben we er niet aan gedaan, mijn ouders waren er en gisteravond de grote meiden met hun aanhang.

Tussendoor nog wat gefreubeld, een mooie hanger voor mijn vriendin gemaakt en een "heksje". De laatste niet in orginele kleur, maar mijn dochter vind hem evengoed supercool! 

Nu tijd om de hond uit te laten...maar moet eerlijk zeggen dat ik wat aan het lengeren ben in de hoop dat manlief het doet....oooh wat ben ik erg. Maar ik vind het zo koud buiten :-).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten