zondag 17 februari 2013

Snelle mail, en langzame mail, dat op een dag...

Vanochtend zag ik dat de snelle mail een langzame mail was geweest, wat later nog werd vervolgd door een toch snelle mail en die is nu weer vervolgd door een langzame mail....

Nou wie hier nog uitkomt mag zich best heel erg slim noemen, want hoe vaker je dat leest hoe vager het wordt krijg ik het gevoel.

De aanleiding was het roundrobin project, daaruit kwam heel veel freubelwerk voor mezelf en het woord snailmail. Precies "langzame mail". Vandaag heb ik dan ook heerlijk zitten kleuren, knippen en plakken, een brief geschreven en ook nog gepost voordat de postbode komt om de bus te legen.

En weet je...ik vind het spannend!!!! Voelde me net als meer dan twintig jaar terug. Lekker schrijven, knippen, kleuren, en het voelt heerlijk. De volgende brief moet nog mooier worden, maar ga eerst nog eens lekker in de rondte kijken voor leuke frutsel etc. Moet mijn doos met stempels maar eens te voorschijn toveren, eens kijken of ik het nog steeds kan....
Vanmiddag zag mijn tafel er zo uit....en het werd nog erger....

Zoeken naar mooi papier om op te schrijven, pennen, plaatjes alles kwam uit de kast. . . . . . . . 

2 opmerkingen:

  1. Ik ben mij toch een partij benieuwd!!! Ik ga vanmiddag aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat het niet tegen valt is eerste keer....heb gisteravond nog flink gezocht op Internet komen wel steeds meer ideeën. .. hoop dat het een glimlach bezorgd. ...

      Verwijderen