zondag 2 december 2012

Surprise

Morgen is het zover, de surprise van mijn zoon moet mee naar school.
Al bijna twee weken is hij er mee bezig....nou ja...twee weken, de doos heeft hij roze geverfd en die moest eerst goed drogen, de rest vandaag afgemaakt hahaha...

En ik moet zeggen hij is super geworden, een tv!! En meneertje is er zelf ook zeer tevreden over. Beetje hulp van papa en mama, en ook ik moet zeggen dat ik hem superleuk vind. Nu maar hopen dat het meisje voor wie ie is hem ook zo mooi vind!

Dinsdag vieren ze sinterklaas op school, s'morgens de jongsten t/m groep 4 en s'middags de groten met hun surprises. . . . Hoop dat ze een hele fijne dag hebben.

Woensdag om half 6/6 uur hebben wij thuis het sinterklaasfeest, voor de laatste keer komt sinterklaas echt bij ons thuis en ik heb er toch een zin in!! Moet alleen de slingers even opzoeken, weet niet of ik ze nog heb, en nog wat leuks maken als welkomstbord voor de sint....heerlijk...nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover.....



2 opmerkingen:

  1. Dat is nu toevallig! Hier heeft de jongste ook een surprise gemaakt , hij heeft van een oude tv een tv surprise gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!! en hoe was de surpise die de de jongste kreeg?? Mijn zoon kreeg een laptop, maar het eerste wat hij zei was...zo die heeft zich er gemakkelijk van af gemaakt...aiii...en hij nog gelijk ook. Twee printjes op een doosje en klaar. Zo ziet hij wel dat het leuker is om wat te krijgen waar je wat aandacht aan hebt besteed..:-)

      Verwijderen