dinsdag 25 december 2012

Eerste kerstdag




Eerste kerstdag hier in huis....
Mannetje werken, tinkerbell op de tv, lego over de vloer en potten en pannen op het fornuis. 
Verder sta ik al snotterend in de soep te roeren, groentesoep dus het valt niet op hahahahaha... nee geintje hoor. Ik was met regelmaat mijn handen na het snuiten. Zo sta ik wat te fabriceren voor morgen als we met z'n tienen aan tafel zitten. 
Kipfilet met uien en champignons, gebakken aardappelen met boontjes of witlof. Stoofpeertjes en natuurlijk de soep vooraf. Vind het wel uitgebreid genoeg, ben al niet zo'n kokkin dus hoop maar dat het allemaal in goede aarde valt.

Zal zo blij zijn als het donderdag is. De kinderen gaan als het goed is morgenavond mee naar mijn ouders om een paar nachtjes te logeren, en dan heb ik donderdag voor mezelf!!! Zo fijn!! Heerlijk een paar uurtjes mijn eigen ding doen. Ooh wat klinkt dat zelfzuchtig, maar weet je, af en toe ben ik het even nodig. Vrijdag weer een werkdag en dan zaterdag of zondag de kindjes weer halen...En dat vind ik ook heerlijk!!

Voor iedereen een fijne kerstmis alvast een heel goed 2013 toegewenst!!!

xxx

1 opmerking:

  1. Voor jullie ook een fijne kerst, mijn man werkt met oud en nieuw en is dit jaar de kerst vrij ;-).
    Geniet lekker van je rust, vind ik ook heerlijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen