maandag 10 december 2012

Opsporing verzocht...

Vanmiddag hebben manlief en ik de kerstboom neergezet. Een echte nepperd die al jaren meegaat. Supergroot ook nog, omdat ik dat destijds geweldig vond. Van manlief mocht hij wel wat kleiner, maar ach...vrouwen.........;-)

De vraag kwam word het zilver of brons/goud? Het laatste vond ik ook wel chique, dus daar hoefden we niet over te discussiëren. Nadat we de boom hadden opgetuigd incl. de nieuwe lampjes, want de oude waren echt op en reserve had ik niet meer. Was er wel trots op want het waren net kaarsjes, maar deze zijn erg makkelijk in de boom te gooien zo'n snoertje met lampjes eraan. Maar goed, nadat hij dus was opgetuigd stonden we echt zo te kijken van ...ik mis iets...tja.................


 Gezien?? Inderdaad...de piek!! Jeetje hij zat niet in de dozen met slingers of ballen. En ik mis ook nog een doos met mijn nepsneeuwdeken..die doos is nog spoorloos morgen ga ik verder op zoek. Maar die piek...die zit toch altijd bij de slingers in de doos, dat wist ik zeker. En nu is hij dus spoorloos....zucht....waar was dat ding nou...

Afijn ik haal de kinderen om kwart over drie uit school, snel naar huis, zegt mijn zoon heeeee wat gaaf de boom staat. Gezellig mam, maar je moet nog een nieuwe piek halen hè, vorig jaar is die ander stuk gevallen...
Huh...ooooh jaaaaaa zeg ik nog...hahahaahaa, maar om eerlijk te zijn, was ik dat helemaal vergeten. Wat erg zeg, we hebben er smakelijk om gelachen hier, probleem van de vermiste piek opgelost....


2 opmerkingen:

  1. Mooie boom!! Grappig het verhaal van de piek ;-) als je om de hoek had gewoond had je zo een piek kunnen krijgen, wij hebben zoveel kerstspullen!

    BeantwoordenVerwijderen