vrijdag 7 december 2012

Dag sinterklaas....

Wat heb ik genoten afgelopen woensdag...
Sinterklaas kwam (dit jaar echt voor de laatste keer in levende lijve) bij ons.
Ik had hem al bericht dat ik dat erg jammer vond, maar hij heeft prachtig afscheid genomen....ik mocht op schoot!! 

Hahahahaha....nou dat had voor mij nou niet gehoeven, maar hij stond erop, omdat hij wist dat mama het zo fijn vond als het weer pakjesavond was en hij langskwam. De kinderen vertelden werkelijk weer van alles en waren natuuuurlijk altijd lief en ruimden altijd braaf hun kamertjes op...Nou dat van die kamertjes klopt niet helemaal hoor. Maar goed, ze werden op hun mooie ogen geloofd door de goedheiligman...

Zwarte piet had ook de grootste lol, zeker toen ze even wilden trommelen op de deur (mijn dochter houd niet van trommels dat had mijn man vermeld), en vroegen of mijn dochter het leuk vond om de trommels te horen...wat zegt ze??
Ja hartstikke leuk!!!! Nou daar zakt toch je broek van af...geweldig was.
En wat ik nog het mooiste vond nadat ze allebei een cadeau hadden gehad van sinterklaas kwamen er nog wat pakjes. Zegt de kleine meid op het eind van de avond...ooh mam ik ben zo blij met mijn doos met kleurpotloden!! 

Geweldig.............





Geen opmerkingen:

Een reactie posten