dinsdag 6 november 2012

Weer een maand voorbij...

Alweer een maand verder...van het heerlijke weer gingen we van de een op de andere dag naar het koude weer. Moet wel zeggen als dan de zon schijnt doet het best vriendelijk aan hoor. Maar toch ben ik liever thuis met het kacheltje aan.

Vorige keer vertelde ik over de skylanders meeting weet ik wat...daar zijn we geweest! Een gigantisch groot plein ....en een heel klein deeltje was ingericht, niks geen "levende"skylanders, een groot beeld waarmee je op de foto kon. En verder helemaal niets bijzonders. Stervensdruk, verschrikkelijk, wij waren net op tijd. Je mocht naar binnen, maar de kinderen konden niks zien of ergens bij, er waren spelletjes. Die we thuis ook hadden :-), toen maar een plastic tas bemachtigd met een kleurplaat, sticker en tattoo. De armbandjes waren even op op dat moment. Die heb ik later geregeld voor de kinderen. En worden met trots gedragen moet ik zeggen. 

Verder vond ik het een grote aanfluiting, als je zag hoeveel ruchtbaarheid er op tv aan was gegeven. Mensen waren helemaal uit Limburg naar de polder gekomen voor eigenlijk niets. Best heel erg vond ik dat, en een rij mensen dat er  later stonden te wachten om naar binnen te mogen....men had niet verwacht dat het zo druk werd, werd er verteld. Nou kom op zeg....dit had men kunnen verwachten, gooi het op nickelodeon en heel Nl kijkt. Maar goed....het is geweest, maar ik ga nooit weer heen met de kids. Want zij waren erg teleurgesteld....

Verder hebben we de verjaardagen gehad, van mijn mannetje en twee weken van van de jongste. Die is inmiddels alweer 8! In de herfstvakantie was ze jarig. En we hebben ook direct daarna het kinderfeestje gedaan, lekker eens thuis. We hebben geknutseld, een filmpje met popcorn gedaan, supergezellig. De mannen waren buiten aan het rommelen, dus het was een meidenmiddagje...

Ook in de vakantie een dagje uit geweest, naar Zandvoort lekker op het strand uitwaaien...schelpen zoeken, rennen...en daarna thuis weer rozig zijn...

En zo hobbelden we verder door naar november...Man van slag door wat ze in Den Haag allemaal verzinnen, ik wat nuchterder, in de trent van eerst zien ....
Waar moet het heen met dit land vraag ik me af....Maar wakker liggen heeft geen zin....

Nu weer over op de orde van de dag...zal proberen om weer wat vaker te schrijven. Over de mooie dingen om me heen....Net als afgelopen weekend, zit ik in de informatiebalie, best fris moet ik zeggen, komt er een lieve collega langs die met een heerlijke beker thee brengt...Kijk denk ik dan....er zijn ook best hele aardige  mensen op de wereld die het allemaal een beetje mooier maken....



2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En wat ben ik dus blij dat ik mij niet heb laten overhalen door mijn zoon om naar de skylander dag te gaan! Hij is in de herfstvakantie naar lego world geweest en daar liepen ook allerlei skylanders rond ;-) hij is er mee op de foto geweest en heeft er uitgebreid naar kunnen kijken!
    Ooit ging meneer Williams naar playmobile world, 1 hal en hij was klaar...en dan reis je daar dik 2 uur voor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus legoworld is wel een aanrader?? Misschien dat we daar volgend jaar maar heen gaan dan. Met de trein is het dan een klein stukje vanaf hier...

      En idd wees blij dat je je niet hebt laten overhalen ;-)

      Verwijderen