zondag 18 november 2012

Hij is er!!!

Eindelijk hij is er weer!!

Gistermiddag om twaalf uur zaten we er alle drie klaar voor...
 
 

Broodje erbij, heerlijke chocolademelk en het sinterklaasjournaal aan. Ja de intocht is begonnen, in Roermond komt hij aan deze keer. Vol spanning zit de jongste te kijken. (de oudste speelt het super mee allemaal, hij weet van het grote geheim). Samen zingen we de sinterklaasliedjes en dan ..............
 
 
 
Kijk!!!! Daar is ie...ja mam kijk hij komt eraan, hij staat op de boot!! Mijn meisje kroop zowat in de televisie. En met tranen in de ogen bekijk ik het allemaal. Prachtig vind ik het, sinds vier jaar kijk ik het weer samen met de kinderen omdat ik de andere jaren allemaal heb moeten werken. En alhoewel ik nu bijna 40 ben, ik blijf het prachtig vinden. Krijg nog altijd kippevel als hij dan weer aankomt.
 

Het ziet er prachtig uit, een stoombootje met een hele sliert kleine bootjes, en de kinderen die steeds enthousiaster worden....

En ja hoor, daar is hij dan!! Sinterklaas...hij zwaait mam!! Ja lieverd hij zwaait, hij is blij dat hij er weer is. Ik ook mam, en jij?? Ja lieverd, ik ook................


Natuurlijk werden gisteravond de schoentjes gezet, en vanochtend lag er een heerlijke chocoladeletter in, met een cadeautje....:-)


(excuses voor de kwaliteit van de foto's, die had ik vanaf de tv gemaakt..en om in de sinterklaas sfeer te blijven maar een ander achtergrondje...;-))

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten