zondag 1 juli 2012

Zondag

En daar zitten we dan alweer, 1 juli........het eerste half jaar zit er weer op. Op naar december. Hoop dat het nog een beetje zomer word, over drie weken krijgen we vakantie. Heb er erg veel zin in, ben er aan toe merk ik.

Gewoon drie weken niks doen, nou ja niks..geen verplichtingen. Maar goed, de eerste verplichting in de vakantie is alweer een feit, mijn moeder is jarig op de eerste vakantiedag, dus ja daar gaan we natuurlijk wel heen. En het gekke is, als we al weg waren dan gingen we niet en zouden we later gaan. Alleen dit jaar blijven we thuis. Omdat de oppas voor de dieren niet door gaat en manlief vind dat we de tuin al gedaan hebben en hij eigenlijk liever thuis blijft dan met de sleurhut op pad.

Terwijl ik dolgraag lekker wegga, weg van het gewone, van huis, want ik ben zo bang dat als we thuis zijn de normale dingen het weer gaan overnemen van het vakantiegevoel en ik na drie weken zoiets heb van ja....ze zijn om maar wat heb ik gedaan. Heb ik lekker zitten lezen? Heb ik lekker genoten? Hebben de kinderen genoten??

Ach...het zal vast wel loslopen, we gaan dagjes weg en dat zal het vast allemaal speciaal maken.......

2 opmerkingen:

  1. Wij krijgen hier over drie weken ook vakantie, we gaan ook niet ivm de operatie, maar omdat hij nu vervroegd is en mijn man de laatste drie weken van de grote vakantie vrij heeft gaan we misschien nog een paar dagen weg. Maar ik ben niet zo'n vakantieganger hoor, dus vind het wel lekker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kreeg gisteren nog het aanbod van mijn ouders dat de kinderen in de 1e week van de vakantie wel mogen komen logeren. Aan de ene kant heeel aantrekkelijk, dan kunnen wij eens lekker samen naar bv Brugge gaan of zoiets. Aan de andere kant, heb ik zoiets van we zijn maar drie weken samen vrij...dubbel gevoel op dit moment....:-(

      Verwijderen