dinsdag 10 juli 2012

Ziek geweest en jonge kakeriekies.

Ik denk ik zal eens wat laten horen, was ziek geweest de griep. Voor het eerst sinds toch wel meer dan tien jaar geleden ziek gemeld op het werk. Balen, maar het is niet anders. Even een pas op de plaats gemaakt en ik denk dat ik me te snel beter heb gemeld, maar goed het is niet anders...

Ik ga verder niet klagen want ik lees net dat mevr. Williams is opgenomen in het ziekenhuis. En dat is duizendmaal erger dan een griepje vind ik. Ik wens haar dan ook veel sterkte toe...

Dan nog even een foto om een glimlach op ieders gezicht te toveren....
Mooi zijn ze nog niet, maar eindelijk hebben we weer eens twee kuikens van de kakeriekies. Hopen dat ze het goed blijven doen want het is toch wel een heel mooi gezicht als ze gaan uitvliegen....

2 opmerkingen:

  1. Hoe is het met je? dank je wel voor je lieve reacties, ik knap nu heel snel op nu alles uit de buik weg is. Het is echt een verademing hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. beetje laat antwoord maar hier gaat het goed...straks even nieuwe blog...:-)
      fijn dat het met jou beter gaat...

      Verwijderen