donderdag 19 juli 2012

Spoedje

Net met spoed met hubbie naar de tandarts gereden. Vannacht was zijn vulling eruit gevallen en na flink aandringen mochten we direct komen. (hij had anderhalf uur pauze hier in de stad) Kies getrokken, was niet meer te redden en wat doet meneer??
Die gaat direct weer aan het werk, nog geheel verdoofd, dikke mond gaan met die banaan. Ik heb toen maar hetzelfde riedeltje als wat ik tegen de kids zeg opgedreund. Als je straks last hebt omdat je niet thuis bent gebleven met dat gapende gat, moet je niet zeuren want dan is het eigen schuld....dikke.....precies!

Verder geniet ik van mijn eerste echte vakantiedag!!! Hahahahaa..eigenlijk is ie net als anders, maar goed kan het niet laten te vermelden dat ik al vakantie heb, en mannetje nog 2 dagen moet werken en de kids nog naar school..:-)

Voor een ieder die ook vakantie heeft, fijne vakantie!!

En hopelijk mooi, droog weer met een beetje zon................

2 opmerkingen: