zondag 17 juni 2012

zomaar...

Zomaar een dag?? Nou ja niet helemaal zomaar, het was natuurlijk vaderdag. De kleintjes hadden wat geknutseld voor papa en de oudste had een cd meegebracht. Dus we hebben papa niet overgeslagen...hahaha...verder doen we er niet zoveel aan. Vind het al superleuk dat de kinderen wat maken.

Verder was ik heerlijk in de tuin, wat dode bloemetjes ertussenuit plukken zodat we meer bloemen krijgen. En gelukkig doet mijn hortensia het weer eens goed!
Zoveel knoppen erin heerlijk. Was eerst nog bang dat hij geen kleur meer kreeg, maar hij wordt roze...de lievelingskleur van mijn dochter.




Toen nog maar eens het mailtje over de kastelendag doorgelezen, dat is volgende week zondag. Is van railsport, en voor ons de eerste keer dat we daar aan meedoen. Er word bij kasteel Doornenburg een echte kastelendag georganiseerd. Met Ridders, prinsessen, zwaardvechters, tovenaars noem maar op. Wat las ik, de kinderen mogen natuurlijk verkleed komen....hmmm maar eens even op snor. Ik wist dat er nog ergens een ridderlijk iets moest liggen voor mijn zoon, en ja hoor, ergens onderin de la van zijn kledingkast lag het!!
Dus hij gaat verkleed als stoere ridder en natuurlijk gaat mijn meisje als prinses...geweldig vind ik het. Natuurlijk wil ze ook prinsessenhaar grinnik...dat word geregeld hoor!! Mama ik heb wel een heksenhoed voor jou dan kan jij ook verkleed....mmm nou ik denk d'r nog even over na......hahahaaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten