dinsdag 12 juni 2012

Avondvierdaagse!

Vorige week hebben wij voor het eerst de avondvierdaagse gelopen met de kinderen.

Wat een happening, en zo chaotisch!! Maar ondanks dat hebben we wel lol gehad, gelachen. En de kleine meid zelfs een traantje gelaten omdat ze na de eerste dag zulke zere voetjes had.

Op de laatste dag was ze zeer uitbundig, heel frappant, want de dagen ervoor heeft ze zich er echt toe gezet om maar weer die 5 kilometer af te leggen. Zelfs in de dikke regenbui van de een na laatste avond vroeg ze ze zich af waarom doe ik dit, het straalde van haar af...hahahah. Maar goed de laatste avond vroeg ik waarom ze zo vrolijk was....................het antwoord......nou mam ik krijg eindelijk mijn eerste medaille en dat vind ik zo mooi!! Prachtig toch...

Toen ik dacht dan doet ze vast nooit meer mee, zegt ze ook nog eens en volgend jaar ga ik voor nummer twee mam!!

Mijn zoon heeft ook een prachtige medaille maar die wil niet dat ik zijn foto in mijn blog zet...maar deze kon ik jullie niet onthouden een trotste kleine dame!!

1 opmerking: