dinsdag 19 juni 2012

Ja, ik heb hem!!!

Eindelijk heb ik wat ik heeeel graag wilde. Het fototoestel die fantastisch inzoomt. En er zitten ook veel, heel veel leuke functies op waar ik erg blij van wordt...

Het is de sony cybershot geworden, het was een behoorlijke uitgave, maar ben er superblij mee. Al bijna 200 foto's geschoten en dat in 2 dagen tijd hahaha...Moet natuurlijk goed oefenen en ontdekken wat de mogelijkheden zijn, en dat zijn er nogal wat hoor.....zal nog wel tijdje duren voordat ik alles weet, maar we zijn goed op weg...

Hier alvast een voorproefje van wat foto's.....


deze reiger stond aan de overkant van de vijver bij ons. Zelfs na behoorlijk inzoomen vind ik hem nog superduidelijk.


En deze functie spreekt me ook erg aan zwart/wit en dan een kleur eruit lichten.




Er zullen binnenkort zeker meer foto's volgen...heerlijk!!


Verder baalde ik een beetje, want ik had gisteren een telefoontje van de planner of ik vandaag extra wilde werken. Had gezegd dat het wel goed was, niet wetende dat ik s'middags toch met een nieuw toestel thuis zou komen. Anders waren er al veel meer plaatjes geschoten ben ik bang....Maar goed, nu morgen en vrijdag nog werken en dan lekker weekend!!

3 opmerkingen:

  1. Wat is je blog mooi geworden! En ik vind de foto's ook heel mooi!Ben erg benieuwd naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen